Voorstelling Leden

Hallo,

Ik ben Charlotte Ramaut en volg de opleiding orthopedagogie. Ik vind deze opleiding tof en zou graag in de bijzondere jeugdzorg staan. Mijn hobby's zijn KSA en sporten.
Ik heb een verslag gemaakt over roken. Ik rook niet. Ook in mijn directe omgeving wordt er niet gerookt. Ik heb bijgeleerd hoe huisartsen omgaan met rookverslaving.

Ik ben Jess Pouchele, studente aan Hogeschool Vives Kortrijk. Ik zit in mijn eerste jaar Orthopedagogie. Ik heb gekozen voor deze richting, omdat ik graag kinderen wil ondersteunen en helpen. Ik heb mijn verslag gemaakt rond Koopverslaving. Ik denk dat dit thema meer voorkomt dan we denken, maar het niet snel zien. Zelf heb ik er geen last van.

Ik ben Elian Rysselinck en studeer orthopedagogie te Kortrijk. De opleiding interesseert me oprecht. Mijn hobby is basketbal. Ik coach ook jongere spelers.
Mijn verslag gaat over Boulimia nervosa. Ik ken iemand persoonlijk die aan dit eetstoornis lijdt, dus het leek me zeker boeiend om me hierin te verdiepen.

Ik ben Elke Truyaert. Ik ben eerstejaarsstudente van de opleiding Orthopedagogie. Ik heb echt mijn ding gevonden in deze opleiding. Ik heb rond verzamelwoede gewerkt. Ik vond dit zeer interessant, want dat was iets waar ik altijd al eens rond wou werken. Het was een zeer interessante opdracht en ik heb veel bijgeleerd.

Ik ben Evy Remmerie, ik zit nu in het eerste jaar orthopedagogie aan de hogeschool Vives Kortrijk. In mijn vrije tijd ga ik vaak gaan zwemmen en zit ik soms te veel achter mijn computer. Daarom heb ik besloten om mijn verslag te maken rond internetverslaving. Het leek me een interessant thema omdat het iets is waar wij, jongeren vaak mee in contact komen.

Ik ben Laure Schoonacker, ik ben eerstejaarsstudente Orthopedagogie aan de hogeschool Vives te Kortrijk. In mijn vrije tijd speel ik piano en ga ik regelmatig zwemmen. Criminaliteit hoort niet echt specifiek tot de groep verslavingen, maar onrechtstreeks heeft het er wel iets mee te maken. Het onderwerp interesseerde me heel erg en ik heb veel bijgeleerd.

Ik ben Joren Tamsin en ik studeer Orthopedagogie aan de hogeschool Vives Kortrijk, het is mijn eerste jaar. Naast school heb ik ook een paar hobby's. Ik speel basket bij Holstra Wevelgem en ik speel ook drum bij drumband Moorsele. Ik vond het onderdeel rond gokverslaving een heel interessant thema, want veel jongeren gokken nu en dan een keer op sportwedstrijden en ik wou wel eens weten of dit gevaarlijk kan zijn. Vandaar mijn onderwerp: Gokverslavingen.

Ik ben Lisa Staelens en studeer sinds dit jaar orthopedagogie. In mijn vrije tijd geef ik turnles, wat ook de aanleiding is voor mijn studie. Ik geef graag turnles aan kinderen en geef graag extra hulp aan diegenen die dat nodig hebben. Mijn verslag gaat over alcoholverslaving. Ik heb door deze studie veel bijgeleerd over het thema.