Bronnen Basisartikels

Hier vind je de bronvermelding van onze basisartikels.

Charlotte Ramaut Tj., W., Boukes, F., R.M.M., G., A.N., & Goudwaard. (2009). NHG- Standaarden voor de huisarts. Houten: Bohn Stafleu van Loghum.
Joren Tamsin Goudriaan, A. (11 Oktober 2014). Gedragsverslaving?. Bohn Stafleu van Loghum, 13-23.
Elian Rysselinck Assem, V., Rijken, H.(2000). Cue-exposure in een geprotocolleerde groepsbehandeling voor boulimia nervosa. Dth, 2000, Vol.20(4), pp.170-180.
Elke Truyaert AERTS L., JANSSEN E.P.C.J., JANSSEN N.J.J.F., BOOGAARD L.H., FINCKEN J.M.C., VOOGD L.P.A., VAN WELL G.TH.J., SCHIEVELD J.N.M. (2012), Pathologisch verzamelen bij kinderen en jeugdigen. Tijdschrift voor psychiatrie P.349-357
Laure Schoonacker Ferwenda,H., Van Wijk, A., (2012), jeugdcriminaliteit, Den Haag: Boom Lemma uitgevers.
Jess Pouchele Boemans, J.a.j., & Egger, J.I.M., (2009), Koopverslaving of oniomanie, tijdschrift voor psychiatrie, 52, 29-39.
Evy Remmerie Meerkerk, G.-J. en van den Eijnden, R. (2008). Internetverslavingen. In R. Kerssemakers, R. van Meerten, E. Noorlander, en H. Vervaeke (red.), Drugs en alcohol (pp. 456-470). Houten: Springer.
Lisa Staelens Godschalx-Dekker, J. (2013). Alcoholverslaving: verwerpelijke gewoonte, zwakke wil of hersenziekte en de consequenties voor verantwoordelijkheid. Ethiek & Maatschappij, 15(3/4), 123-133.
Jaro Popelier Lepeltak, J.C. Bronkhorst, J.B.M. (2005), Spraak, taal en leren., Bohn Stafleu van Loghum, Houten

|